mércores, 11 de novembro de 2015

NON CHAS QUERO

Aquí tedes a cantiga para este MAGOSTO:

NON CHAS QUERO
Non chas quero, non chas quero,
castañas do teu magosto.
Non chas quero, non chas quero,
que me cheiran ao chamosco,
que me cheiran ao chamosco.
Ailalelo, ailalalo.

Alá vén o gaiteiro
por detrás do pinar,
alá vén o gaiteiro.
Ai! Deixalo pasar .(3 veces)
Alá vén o gaiteiro
por detrás do pinar.

Vente vindo, vente vindo
que eu tamén me vou andando.
Fixen a cama na folla,
o vento vaima levando,
o vento vaima levando.
Ailalelo, ailalalo.

Alá vén o gaiteiro...

Indo polo souto abaixo,
escorrín nun ouriciño.
Ai que tres castañas levo!
Do souto do meu veciño,
do souto do meu veciño.
Ailalelo, ailalalo.

Alá vén o gaiteiro...

A castaña no orizo
quixo rir e rebentou, 
caeu do castaño abaixo,
mira que chasco levou,
miraque chasco levou.
Ailalelo, ailalalo.

Alá vén o gaiteiro...

ábreme a porta Marica, 
que che quero dar castañas.
Eu a porta non cha abro, 
que ben sei das túas mañas,
que ben sei das túas mañas.
Ailalelo, ailalalo.

Alá vén o gaiteiro...

Por se a necesitades para afinar, aquí tedes a melodía:
 




 

 


Ningún comentario:

Publicar un comentario